Comments

Pages

13 Mart 2013 Çarşamba

Umut Radyo Dinle Radyoyo

Posted by at 08:10 Read our previous post
Umut fakirin ekmegidir..Boşa dememiş atalarımız...Ben bu nedenle yazımın adını Umut Radyo Dinle Radyoyo olarak belirledim...Hayatımızın her zamanında umut vardır...Umut olmasa bizler yaşamayamayız..Umut etmek degilmi bu yaşamda formda tutan bizleri..Öyle bir umutki biri bitmeden ötekine geçiyoruz...Bunun nedeni ekmek gibi yememizdendir.. Dünde demiştim siz okurlarıma blogumda ufak tefek degişikler yaptım diye (diger blogum için) ..İnanın kontrollerimde dün hariç ondan önceki ikigün aramalarda hiç yotku..Tüm sayfaları inanın tek tek kontrol ettim..Sonradan bir müdahale ihtiyacı hissettim..Bunun sonundada ilk sayfada yerimi aldım...Blogum ilk dörtte olsada hedefim 1. olabilmek...2. olmak 3. olmak veya 4.olmak benim için fazla bir şey ifade etmiyor... Umut Fakirin ekmegidir...Radyo Dinle Radyoyo..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

©2012 Radyo Dinle Radyoyo1 :Radyo Dinle Radyoyo is powered by Blogger - Template designed by Manowark10