Comments

Pages

21 Şubat 2013 Perşembe

Roportaj Radyo Dinle Radyoyo

Posted by at 21:44 Read our previous post
Röpörtaj Radyo Dinle Radyoyo konu başlıklıgıyla çalıştıgım işyerinden İrem hanımla yaptıgım söyleşiyi aktarmaya çalışacagım sizlere...İlginç söyleşi anlayacagınız.. Ben aslında irem hanımda radyo dinle hakkında bir yazı yazmasını istemiştim..Baktım her zamanki gibi sonuç hüsran oldu..Benim bekledigim cevap olmasada... İrem cevabı olumsuz olsada..Bizden piiz'den vazgeç gönül isimli parçayı çalmamızı istedi..Bizde dj edası ile onun istedigi parçayı çaldık.. Üstüne birde azar işitmezmiyiz...Ses ayarı ile oynamayın diye...Bu daha ilginç olmadı desem yalan olur...Güldük geçtik..Bu arada birbirimizede baktık tabiki.. Sordum kendisine Piiz de kim diye...Cevab kısa ve öz oldu..Tanımıyorum..Sadece sesi güzel ve rock müzik grubu gibi abzub bir cevap verdi..Bizdende onay aldı.. Sonrasında İrem hanım yeni istegiyle geldi karşımıza..Umut Kayadan gül güzeli dedi.İstegi yerine geldi bir çırpıda.Bizden geçer not almadı degil.. En sonunda sende iş yok dedim..Sohbet bitti..

1 yorum:

©2012 Radyo Dinle Radyoyo1 :Radyo Dinle Radyoyo is powered by Blogger - Template designed by Manowark10