Comments

Pages

5 Mart 2013 Salı

Heryerde Radyo Dinle Radyoyo

Posted by at 01:09 Read our previous post
Heryerde Radyo Dinle Radyoyo olarak başlıyorum bu günkü yazıma..Umarım begenirsiniz..Ben genelde yazmayı beceremem ama olsun..Farklı tarzım olsun diye bloguma özgün yazı kasıyorum..

Geçenlerde adamın biri yazmış bazı siteler baştalardı...Yok olup gittiler diye...O vatandaşa sormak isterim sen neredesin..Hangi yarışmada bir varlık gösterdin...Bu yarışmada kaçıncısın...Sen beni her zaman takip et...Bu bana her zaman güç verir..

Ben merak bile etmiyorum diger blogları! Adamlar ne yazmış diye bakmıyorum bile..Ben istegim zaman gelebilir ilk sayfaya...Zamana bıraktım her şeyi...Çalışıyorum...Zamanı gelince çalışmamın karşılıgını muhakkak alacagım...Heryerde Radyo Dinle Radyoyo yazmımın sebebi Heryerde Radyo Dinle Radyoyoyu özendirmek...

Hayat oyun degilki benim için..Hayat çalışma ve mücadele zamanı...Bol güneşlerde Heryerde Radyo Dinle Radyoyo hepinize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

©2012 Radyo Dinle Radyoyo1 :Radyo Dinle Radyoyo is powered by Blogger - Template designed by Manowark10